Home Self service portaal nodig?

Elke professionele organisatie maakt gebruik van een keur aan digitale systemen. Van opslag- en  klantgegevens, tot orders en producten en van planningen tot hr en financiën. Veel van de data die wordt bijgehouden heeft betrekking op personen buiten de organisatie, zoals leden, klanten en relaties. Het is van belang dat deze gegevens zo up-to-date mogelijk zijn. Mutaties van deze gegevens, zoals de verhuizing van een lid of het factuuradres van een klant, zijn essentieel om te verwerken.

Privacy en self service

Tegelijkertijd moeten we rekening houden met hedendaagse strenge wetgeving op het gebied van privacy. Bij veel organisaties gaat dit op ouderwetse, foutgevoelige en stroperige wijze. Een voorbeeld: een lid stuurt een mailtje en iemand achter het account ‘administratie@vereniging‘ vangt het op en verwerkt het in het CRM-systeem. Het kost deze persoon tijd en moeite om het te verwerken, het lid heeft geen inzicht in wat- en hoe het gebeurt en bij mensenwerk gaat altijd iets fout.

Een voorbeeld van een self service portaal. Deze is onderdeel van het online platform NL Actief.

Yard Community maakt het mogelijk om professionals deze mutaties zélf te laten uitvoeren in zogenoemde self service portalen. Deze portalen faciliteren hen toegang tot eigen gegevens en  gebruiksvriendelijke wizards om mutaties door te geven. Gegevens worden op veilige en privacy-discrete wijze verwerkt en opgeslagen en zijn altijd en overal beschikbaar.

Dat bespaart niet alleen leden tijd, ook verenigingen en organisaties kunnen zonder zorgen andere dingen doen, omdat leden zelf zien wat waar van hem of haar wordt bijgehouden. Bovendien creëert dat een gevoel van vertrouwen en veiligheid.

Geïnteresseerd?

Vul dit formulier in en we nemen binnen 24 uur contact met je op.
  • Meer informatie over je project, plan, idee of mogelijke community.

Meer weten?

Wil je meer weten of sparren met Siebe van Schalkwijk over jouw vraagstuk?

Neem contact op